Skip to content
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️
🖤 BLACK FRIDAY 🖤
✨45 000+ FORNØYDE KATTEIERE ✨
🛍️ OPP TIL 70% RABATT 🛍️

Hjelp oss å forbedre oss

Vårt team uppskattar alltid feedback och kommentarer från er för att förbättra vår servicekvalitet.

Om du behöver hjälp. Ta gärna en titt på vår FAQ nedan för snabbare svar : )

 
 

Frakt og levering

Vi pakker de fleste pakker innen 1–3 virkedager, og pakker hentes omtrent 1 dag etter at pakken er pakket. Etter det er leveringstiden 5–14 virkedager hvis det ikke oppstår uforutsette hendelser under transporten. Du kan også spore pakken din via lenken på nettsiden vår «Spor pakken din».

Vi selger katteprodukter over hele verden. I stedet for å bruke et lager i hvert land, tenker vi på miljøet og har ett og samme lager som vi har valgt å plassere internasjonalt.

Pakkene våre leveres direkte til postkassen din. Du slipper alt bryderiet med å komme til postkontoret i tide, og du vil motta pakken din samme dag som den ankommer.

For å gjøre leveransene våre så raske og smidige som mulig, har vi etablert partnerskap med pålitelige fraktselskaper som DHL, UPS, FedEx, Postnord og flere andre.

Returer

Du har muligheten til å returnere alle produktene våre og få full refusjon. For å gjøre dette, vennligst returner varen til oss innen 30 dager etter kjøpsdatoen eller innen 14 dager etter at du har mottatt produktene. Sørg for å skrive en lapp med ordrenummeret ditt, slik at vi kan bekrefte hvor pakken er fra. For å være kvalifisert for retur, må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. Hvis du ønsker å starte en refusjon eller retur, kan du kontakte oss via e-post på support@kattlandet.se. For mer informasjon, vennligst les vår fullstendige returpolicy.

Send en e-post til support@kattlandet.se for å komme i kontakt med oss.

Vennligst ta et bilde av pakken du mottok. Vi trenger et bilde der du kan se størrelsen på pakken, samt et tydelig bilde av fraktetiketten på pakken. Vennligst ta også et bilde av produktene du mottok. Deretter kan du kontakte oss på support@kattlandet.se og legge ved bildene.

Hvis pakken din er sendt, kan vi ikke ta den tilbake før den ankommer din adresse. Du kan returnere pakken til oss umiddelbart etter mottakelse. Etter at vi har mottatt den returnerte pakken og identifisert den som din, vil vi utstede en refusjon.

Andre spørsmål

Hvis du ikke har mottatt noen e-poster fra oss, vennligst sjekk spam-mappen din. Hvis du ikke har mottatt svar innen 3 virkedager, ligger e-posten sannsynligvis i spam-mappen din, som kan være lett å overse.

Hvis du trenger å gjøre endringer i eller kansellere bestillingen din, vennligst KONTAKT OSS umiddelbart. Vær oppmerksom på at når lagerpersonalet vårt har behandlet bestillingen din, vil det ikke være mulig å gjøre ytterligere endringer.

For å bruke en rabattkode, skriver du ganske enkelt inn koden du mottok i boksen merket «Rabattkode» under betalingen. Vær oppmerksom på at kun én rabattkode kan brukes per bestilling.

 
 

Vil du komme i kontakt med oss?

Hvis du har noen spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss! Vi prøver å svare alle kunder innen 1–3 virkedager.

Kontakt oss