Sommarea! - FRI FRAKT over 499:-

VANLIGE SPØRSMÅL

Frakt og leveranse

Når kommer mitt pakke?

Vi pakker de fleste pakker innen 1-3 arbeidsdager og pakker hentes ca 1 dag etter pakker. Deretter er frakttiden 5-14 arbeidsdagar om ingen oförutsedd hendelse skulle ske under transport.

Du kan også spore ditt pakke via lenken på vår hjemmesiden "Spåra ditt pakke".

Vart skickar ni ifrån?

Vi selger kattprodukter over hele verden. Plasser for å bruke et lager i hvert land så tenker vi på miljøet og har ett og samme lager som vi har valgt å plassere internasjonalt.

Hvordan vet jeg når pakken min har ankommet?

Våre pakker leveres direkte i brevlådan. Du slipper alt krångel med at de skal i tid til postombuden og du kommer til å få ditt pakke samme dag som det er framme.

Hvilke fraktbolag bruker vi?

For å gjøre våre leveranser så raskt og smidig som mulig kan vi etablere samarbeid med pålitelige fraktselskaper som DHL, UPS, FedEx, Postnord og flere andre.

Returner

Hvordan fungerer returer?

Du har mulighet til å returnere alle våre produkter og få full tilbakebetaling. For å gjøre dette, vennligst returnere til oss innen 30 dager fra kjøpsdatumet eller innen 14 dager fra mottagandet av produkter. Var noga med å skrive en lapp med ditt ordrenummer så at vi kan bekrefte vart pakke som kommer fra.

For att vara berättigad till en retur må vara använd og i samme skick som du mottog den. Den må også være i originalpakken. Om du vil starte en återbetalning eller returnere, vennligst kontakt oss via e-postmelding till support@kattlandet.se

For mer informasjon, les gjerne vår fullstendige returpolicy.

Min produkt er trasig. Hva gjør jag?

Vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@kattlandet.se for å komme i kontakt med oss.

Jeg har fått fel produkter. Hva gjør jag?

Vennligst ta bilde på pakken som du fick. Vi trenger bilde der man kan se størrelsen på pakken, samt en tydelig bilde på frakten som sitter på pakken. Ta gjerne en bilde på produkter som du også.

Sedan kan du kontakte oss på support@kattlandet.se og bifoga bilder.

Jeg vil avbryta min bestilling

Om ditt pakke har skickats kan vi ikke få tilbake pakken innen det anländer til dig. Du får då returnera ditt paket till oss direkt när du har fått det. Etter at vi har mottatt ditt returnerte pakke og identifisert at det er slik at vi kommer tilbake.

Övriga spørsmål

Jeg får ingen mail tilbake

Om du inte har mottatt noen e-postmeldinger fra oss, vennlige ta en titt i din skräppostmapp. Om du ikke har fått svar innen 3 arbeidsdager så mailet sannsynligvis i din skräppostmapp som kan være enkel å missa.

Hva gjør jeg om jeg vil endre min bestilling?

Hvis du trenger å gjøre endringer eller avbryte din stilling, vennligst KONTAKTA OSS omedelbart. Vennligst noter deg når vår lagerpersonell har håndtert din oppstilling kommer det ikke mulig å gjøre noen ytterligere endringer.

Hvordan bruker jeg min rabattkod?

For å bruke en rabattkode, skriv helt enkelt i koden du fikk i rutan som heter "Rabattkod" under utsjekkingsprocessen. Vennligst observer at kun en rabattkode kan brukes ved bestillingen.

© 2025 KattLandet Norge, Powered by Shopify

    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • PayPal
    • Shop Pay
    • Visa

    Logg Inn

    Forgot your password?

    Har du ikke en konto ennå?
    Opprett konto